Verzekeringsmaatschappijen

Professioneel glasbedrijf wat uw verzekeringsmaatschappij vertegenwoordigt? Alle medewerkers van Hoekstra zijn naast representatief, communicatief vaardig getraind om uw verzekerde gerust te stellen in geval van glasschade. 

Grip op de situatie

Glasschade kan vaak flinke impact hebben op uw verzekerde. Bij glasherstel biedt Hoekstra hier grip op de situatie door uw verzekerde gerust te stellen. Wij passen het samen met u afgestemde protocol toe, waarbij er direct een afspraak gemaakt wordt voor glasherstel. De werkplek wordt na afloop van herstel netjes achtergelaten. Via onze administratieve afdeling wordt het vervolgens financieel afgehandeld, geheel naar de wens van de verzekeringsmaatschappij. 

Samenwerken met Hoekstra:

  • Professionele vertegenwoordiging van uw organisatie
  • Mobiele werkplaatsen voor een snelle en vakkundige service
  • 24 uur per dag, 365 dagen per jaar bereikbaar
  • Herstel conform de gestelde normen en richtlijnen


Uw glasschade liever melden via e-mail? Uw melding nemen wij zo snel mogelijk in behandeling.

3